Nu nog écht gedag zeggen!!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Nu nog écht gedag zeggen!!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Nu nog écht gedag zeggen!!!

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

21 Februari 2005 | Nederland, Aalsmeer

Oké dan!
Als t goed is heb ik nu bijna alles gedaan en in elk geval 100 x aan alles gedacht.
Zo niet, dan niet...

Ik ben er wel achter gekomen dat het plannen van de reis echt wel meeviel..
Dat wist ik eigenlijk al lang.
Maar stop maar eens alles wat je nodig hebt de komende 9 maanden in een tas!
(Die je ook nog eens moet kunnen tillen!)
Ikke met mijn 2 kleding kasten vol rotzooi heb volgens mij niet eens te veel kleding mee!
(En ik kan mijn tas nog tillen!!)

Zien jullie me al lopen met 1 tas op mijn rug en 1 op mijn buik?!
Nou dat komt nog wel...

Nu nog een héééle drukke week in het goede
oude maar wel veel te kleine Aalsmeer.
Ik ga nl deze week lekker veel kroketjes en uienbrood en noem het maar op eten!! mmm
Hier kon dat allemaal met de Niskevetjes,
maar ik ben benieuwd hoeveel ik aan zal komen. ( hè Sas!)
Maar natuurlijk is het ook heel druk met het afscheid nemen van iedereen!
Wat ik zelf niet een van de leukste dingen vindt.
Maar voor de mensen die ik niet meer zie
SORRY maar de tijd is echt omgevlogen!!
En ik kom echt weer een x terug!

Misschien..
(geintje!)

Ik wil ook alvast iedereen bedanken voor de geweldige reacties (en hulp)
Voor de mensen die niet durven te reageren ofzo..?! Heb ik ook een hotmail adres ookal zal ik daar niet veel gebruik van maken..
Maar als iemand echt iets persoonlijks of zijn frustratie kwijt wil dan kan dat daar.


*Lieve Mis moest je nou echt deze week
ziek worden!!
*Mo en Lin (denk ik) bedankt voor?
ik vind het nu al leuk!
*Meiden echt leuk om ook weer van jullie te horen, en waarschijnlijk te zien!!(hé Ilonk)
*Oma ik kom echt weer thuis hoor!!

Liefs Nissy

  • 21 Februari 2005 - 16:05

    Sjeek De Dreek:

    Niet vergeten he morgen!!

  • 21 Februari 2005 - 17:57

    Niske:

    Hé Sjaak als je net zo snel balt als dat je schrijft komt het helemaal goed morgen!!
    grtjs

  • 21 Februari 2005 - 18:01

    Sas:

    Doeeeeiiiii!!!

  • 22 Februari 2005 - 11:55

    Martine:

    He Niske, opeens is het twee maart, de tijd is echt omgevlogen! Het is echt een niet te geloven wat je gaat doen. Ik kan het me tenminste niet voorstellen...
    Maar ik wens je net zon mooie reis toe als Saskia, en ik hoop dat er geen ongelukken gebeuren daar ver weg... maar daar denken we gewoon niet aan!
    Nissy, heel veel plezier gewenst!

  • 22 Februari 2005 - 18:33

    Jaap:

    Nog even ben je thuis.
    Nog maar een paar dagen.
    Alle goeie raad is al gegeven.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Als je nog echt praktische vragen hebt, ben je nu eigenlijk al te laat.
    Nog één les voor onderweg. Ga vooral je eigen weg.
    Laat je niet door anderen voorschrijven wat je moet doen.
    De komende negen maanden zijn in ieder geval voor jou.
    In veel gevallen is het zo dat als iemand tegen je zegt.:
    Je moet dit of dat doen,
    doe het dan maar niet. (behalve als je hetzelfde gedaan zou hebben).
    Laat je niet leven, maar leef zelf.

  • 25 Februari 2005 - 23:10

    Tineke:

    Ja, ja afscheid nemen van iedereen lukt het beste op een goodbey party. Nu ik dit schrijf zit jij in de verrassingssfeer. Ik mail je maar om je een goede start van je reis te wensen. Een goede voorbereiding is het halve werk, een goed afscheid een fijne herinnering. Een vliegende start het begin van iets dat eigenlijk onbekend is. Veel plezier en tot horens!

  • 27 Februari 2005 - 19:51

    Rens:

    eey niske!

    jammer dat ik je niet meer gezien hebt om gedag te zeggen... maar zoals je denk wel weet was ik in den helder aan het trainen.
    ik hoop echt dat je het naar je zin gaat hebben. het is natuurlijk een ervaring om nooit te vergeten. Heel veel suc6 hoor! je kleine neefje rens

    grtjs

  • 01 Maart 2005 - 12:08

    Kelly Kok:

    He Nis!!
    Heeeeel veel geluk,plezier, succes, sterkte enz enz de komende tijd. Ik hou je op de hoogte van mijn spannende ( ahum ) leventje hier. Laatste roddels ed. Altijd leuk. Nou we mailen!! En tot snel, Kus Kelly

  • 01 Maart 2005 - 13:25

    Mischa:

    Lieve Nis,

    Gelukkig was ik niet de hele week ziek en hebben we elkaar nog gezien.
    Ik hoop dat je mijn uitleg over die "rot" camera van je goed begrijpt.
    HET WORDT FANTASTISCH !!
    Dat weet ik zeker, nog 1 nachtje in nederland en dan begint je grote avontuur. Heel veel plezier, geluk en gezondheid.
    En een dikke knuffel!

  • 02 Maart 2005 - 10:51

    Marijke:

    Lieve N=ke

    Op Schiphol echt gedag gezegd, gezoend en uitgezwaaid, zo is het goed. Het gaat beginnen alleen misschien met wat vertraging vanwege de sneeuw? Heel bijzonder is het afscheid met deze witte deken hier in Nederland op weg naar hopelijk heel veel mooi weer.
    Enjoy and take care,
    Liefs, Mama

  • 03 Maart 2005 - 07:58

    Monique:

    En weg is ze... Hoop dat de rest van de reis vlotter zal gaan als het vertrek.. Vertraging, je aansluiting missen en verplicht een dag in Hong Kong City moeten blijven, wat een straf.. Je heb toch wel mondkapjes bij je?! Veel plezier nog en tot mails! XMo

  • 04 Maart 2005 - 08:10

    Sjaak:

    wat n rust..

  • 04 Maart 2005 - 11:55

    Oom Kees Uit Burgum:

    Hallo Niske,
    Ook wij uit Friesland wensen je een heel goede reis.
    We blijven je ook volgen
    Groetjes Oom Kees en Tante Ella

  • 04 Maart 2005 - 21:06

    Greetje Krist-Haremaker:

    Lieve Niske,
    Wij (oene jan en ik) wensen jou een goede en leerzame reis en wees heel voorzichtig; we blijven je volgen op je site. Groetjes Greetje (van oom Kees en tante Ella)

  • 05 Maart 2005 - 11:04

    Gerda:

    Hoi Niske, hier dan eindelijk ook een berichtje van mij.
    Heb veel aan je gedacht en ook gezien dat jouw vliegtuig pas rond vier uur vertrok. Nu ben je vast wel op de eerste plaats van bestemming, ik denk dat ik de komende tijd regelmatig zal kijken
    Alvast heel veel plezier . Liefs Gerda en Edu

  • 06 Maart 2005 - 07:13

    Niske:

    Hallo iedereen die dit ziet! Ik zal proberen om zo snel mogelijk een computer te vinden waarop ik wel een nieuw bericht kan sturen, want ik heb al een hoop beleefd.
    Dat komt denk ik omdat ik zo weinig heb geslapen!!
    Ik ben in elk geval goed aangekomen en geniet van alles hier!! Wat een super stad!
    Liefs Niske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 143947

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: