Zo ziek als een...? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Zo ziek als een...? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Zo ziek als een...?

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

05 April 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik heb heel veel leuks gedaan en gezien en ben op heel veel plaatsen geweest de afgelopen week.
Ik heb mijn verhaal al klaar, maar ik ben helemaal niet in de stemming om wat leuks te schrijven..

SORRY!

Ik wou alleen even zeggen dat ik weer veilig in Auckland ben.
Ik heb al een tijdje last van mijn keel wat dan 2 dagen duurde en weer wegging, nu gaat het dus ff niet weg!
Ik kan niet eens meer praten!!
Gelukkig zit ik in het x Base hostel bij een dokter en hele aardige mensen op de kamer.
Ik kreeg meteen bruistabletten en een soort vaporub (jullie weten wel dat ik dat haat!)
En ik had al vitamines gekocht en zuigtabletten.
Als mijn maagje droog is brengen ze me wat te eten. Yoghurt!
Als het over 2 dagen niet beter gaat moet ik van de dokter naar de dokter..
Mijn verhalen van de afgelopen week schrijf ik als ik me wat beter voel.
Nu ga ik slapen.

Ik ben nog altijd liever hier ziek dan in Aalsminder...haha..Dat moet ik maar ff onthouden.

  • 05 April 2005 - 10:38

    Sjaak:

    Bende niss, Veel drank dat helpt, goed veel dropshot langs je keel is het beste...

  • 05 April 2005 - 11:11

    Karin:

    Balen meissie! Nu maar hopen dat het door die bruistabletten snel weer beter gaat! Ben je ook meteen weer van die bruistabletten af!!!
    Beterschap

    Groetjes karin

  • 05 April 2005 - 12:20

    Marijke:

    Lieve N=ke,
    Kan me voorstellen dat je dit niet gebruiken kunt, neem het serieus en ik hoop dat je medebewoners je verzorgen. Kon ik je maar even verwennen. Sterkte en knap weer gauw op. Beterschap en ik straal goede vitamientjes naar je toe.
    Liefs,
    XXXXXXXXXXXXX Mama XXXXXXXXXXXXX

  • 05 April 2005 - 12:42

    Nissy!:

    Je eerste dipje! Gefeliciteerd! Nee hoor geintje, maarja, het hoort er nou eenmaal bij... Doe lekker rustig aan, laat je verzorgen door de mensen om je heen en check je site zo af en toe is (om het uur zoals ik deed is niet gezond hoor :) ) haha.
    Hier in Aalsmeer gaat het allemaal z'n gangetje, ik ben druk aan het repeteren met mijn nieuwe bandje voor koninginnedag. Héél leuk! Verder heeft de zon hier flink geschenen het afgelopen weekend, ik waande me weer even in Azie. shit. :) Zou echt zo in het vliegtuig stappen om je op te komen zoeken, helemaal nu je zo zielig bent!! Nou goed, ik denk dat mijn berichtje lang genoeg is geworden om je weer even een minuutje te doen vergeten dat je ziek bent. Gelukkig hoef je niet te praten tegen je computer. Tot gauw maar weer, take it easy! Liefs, Sassie

  • 05 April 2005 - 13:19

    Natas:

    Oh jee Nis.... heel veel sterkte! Hoop dat je snel weer beter bent. Kus Natas

  • 05 April 2005 - 19:54

    Ofira:

    Balen hoor! Ik hoop voor je dat het snel over gaat, en dat je weer lekker kunt genieten van je reis. Want als ik je verhalen lees, dan lukt dat wel! Beterschap!

  • 05 April 2005 - 20:04

    Seef:

    Hè verdorie! Waarom word je nou ziekjes!! 1 ding scheelt, je bent lang genoeg weg om nu even rustig aan te doen, en doe dat dan ook,des te sneller ben je weer beter!! En even een dagje niet praten kan ook lekker rustig zijn, hihi!! Weet je...even een nieuwtje van hier..... ik ben (bijna) 6 weken gestopt met roken!! Ik ben er zo blij mee!! Nis, doe rustig aan en heel veel beterschap!! Liefs

  • 05 April 2005 - 21:02

    Kim:

    He Nis! Oh balen zeg. Ik hoop voor je dat de medicijnen helpen, dan ben je er EINDELIJK van af! Tot over een weekje! Kus Kim

  • 05 April 2005 - 21:09

    Gerda:

    Lieve Niske
    Ook op reis kun je dus een soort griep krijgen, dat is wel vervelender dan gewoon thuis, maar gelukkig zijn er veel mensen om je heen die je helpen en ben je niet voor maar drie weken of zo op vakantie. Het komt vast weer goed. En die medicijnen moet je maar voor lief nemen ik heb er ook een hekel aan maar soms moet je wel. In ieder geval genieten wij nog steeds van je verhalen en zijn benieuwd naar wat je nog niet geschreven hebt.s en beterschap Gerda en Edu.

  • 05 April 2005 - 21:12

    Gerda:

    De s moet liefs zijn.Even te snel en slordig getikt

  • 05 April 2005 - 21:31

    Linda En Lex:

    Hai lieverd, goed geslapen? Wel vervelend, keelpijn vind ik een van de naarste griep/verkoudheid effecten. Je droppies ben je natuurlijk al allemaal kwijt!!!! en een sjaal heb je natuurlijk niet mee.. hoop dat het alweer wat beter gaat. x x x l&l

  • 05 April 2005 - 22:06

    Mischa:

    Dat moet jou weer gebeuren, ik hoop dat je er snel weer vanaf bent en weer leuke dingen kan gaan doen. Hier is de zomer weer begonnen, tenminste daar lijkt het op, misschien gaat het wel sneeuwen, ik hoop het niet, liever warm dan koud weet je wel. Je kan niet alles hebben voor de rest gaat het hier goed en iedereen vertelt je maar dat ze gestopt zijn met roken dat kan ik nog niet zeggen, maar ik heb wel dat boek besteld die jij gelezen heb, met een DVD erbij dus wie weet.
    Net weer gebald, de uitslag is niet zo goed als de vorige en durf hem ook niet neer te zetten, nog 1 wedstrijd en het seizoen is weer voorbij.
    Beterschap lieve Nis en een dikke knuffel.
    Ook krijg je de groetjes van de mensen om me heen die geen toegang hebben tot het net.

  • 06 April 2005 - 10:16

    Niske:

    Dank iedereen wel!
    Jullie zijn schatten!!
    Het doet me erg goed om zoveel liefs te lezen..
    Praten gaat nog niet..
    Morgen maar naar de dokter en dat betekend denk ik een antibiotica kuurtje!!
    Dus vanavond ga ik idd lekker een dropshot ofzo halen als de barman me begrijpt..

    XXX jes moi

    (maar kijk maar uit want t is besmettelijk!)

  • 07 April 2005 - 12:58

    Elles:

    hé Niske,

    hopelijk voel je je alweer wat beter...misschien voel je je hierdoor wat beter: IK BEN ZOOOOO jaloers...als ik dit alles over N-Z lees; kan echt ni meer wachten tot oktober!!
    Klinkt echt zo gaaf!
    Meis, GENIET!!
    liefs,
    elles

  • 07 April 2005 - 20:02

    Bert En Til:

    Ha die Niske,
    Zo te lezen geniet je met volle teugen van je wereldreis, aleen nu even niet, maar dat komt wel weer goed hoor.Wij herinneren Nieuw-Zeeeland als een prachtig land, uitgestrekt met veel natuurschoon. We zijn benieuwd wat je allemaal gaat zien en als we dat dan lezen zijn wij er ook weer een beetje, gevoelsmatig dan.
    Have fun, liefs van Til.

  • 09 April 2005 - 19:11

    Inge:

    Lieve Nis,vervelend dat je ziek bent.Hoop dat het gauw over gaat.We zijn blij met je leuke verhalen.Houdt het goed bij,dan kun je er straks en boekje van maken.Liefs Inge
    P.S.Hierbij de groetjes van Angela,het komt van mijn P.C.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 143947

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: