Veeeeel te kort!!! - Reisverslag uit Niamey, Niger van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Veeeeel te kort!!! - Reisverslag uit Niamey, Niger van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Veeeeel te kort!!!

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

13 Maart 2005 | Niger, Niamey

Dag iedereen die me zo leuk volgt!
Nog ff sorry van de spel fouten maar dat was de haast.(ja, ja hier ook)
Ik weet nu wel hoe leuk het is om van jullie te horen!!
Ik ben blij dat ik zo gepromoot heb!
Al die zelfde middag zag ik al jullie lieve berichtjes.

Ik verblijf op dit moment bij Ilse in Randwick, vlakbij Bondi Beach.
Ze huurt daar een kamer.
Voor veel te veel geld natuurlijk in een soort Pipi Langkous huis.
Er woont ook een enorme spin, waar vooral Ilonka erg bang voor is!
(Maar t is juist zo dat je bang moet zijn voor die hele kleine spinnetjes die je dus NIET ziet!)
Er wonen ook een aantal Ieren en Schotten in dat huis, en een jongen uit Fiji?!
Ilonka is nu ook 5 weken in Sydney
en het is echt super gezellig!
Ilonka en ik zijn een aantal x de stad in geweest en naar alle leuke stranden.
We hebben zo'n pas dat je alle bussen en treinen en ferries voor een week mag pakken dus daar maken we goed gebruik van!
Ilse is helaas erg veel aan het werk in een restaurant om de kosten van al het reizen een beetje te dekken.. Maar we gaan elke avond bij haar in het restaurant Momo's op de koffie.

Ik baal eigelijk al een beetje dat ik zo snel weg moet uit Sydney, want ik zou het best nog even vol kunnen houden hier..
Ik kom nog wel een xje terug..

Ik heb het ook heerlijk gehad de eerste week bij de fam van der Hart.
Wat zijn die lief!
Ze hebben me veel laten zien.
OOK kangaroos Snaak!
We zijn nog een dagje de Blue Mountains in geweest, wat is dat mooi en groot.
Lekker gewandeld en trapje op en af..
En een dagje naar het centrum.
Door de botanische tuinen en via het Opera house naar een heeel hoog gebouw met bovenin een heeeeel duur roterend restaurant waar we wat hebben gedronken.
(gelukkig was het happy hour!)
En in China town wat gegeten.
Echt Chinees dus ik herkende nix!
Maal wel lekkel
En wat zijn ze hip die Chineesjes!
Ik ben gisteren met Ilonk nog ff terug geweest om een beetje te winkelen maar ik ben denk ik niet hip genoeg om daar te slagen..
Wel heb ik wat leuke bloemetjes broekjes+
gescoord maar dat hadden jullie vast wel verwacht!
Toen we door China town liepen waren we echt helemaal op, zere kuiten en benen en voeten. (Dat kwam omdat we de Pilon van de
Sydney Harbour Bridge hadden beklommen)
Toen zagen we ineens een tentje waar je een gras shot kon nemen! Yes, dat is heel gezond en dan voelde we ons vast weer fit!
VIES!! hadden we nou maar gewoon een Boost juice genomen..

Ik ga foto's opsturen met de post dus die komen voorlopig nog niet op de site..
Helaas..

En het volgende berricht komt uit Nieuw Zeeland want ik ga nog lekker van mijn laatste daagies genieten hier.

Liefs Nissy


* Mama, geweldig he zo'n tuin met al die verschillende vogels.
Ik vind de Kookabburra echt leuk!
* Hoi Mo, ik hoop dat je keelontsteking had
(en dat bedoel ik heel aardig!)
* I nog geen slaapzak nodig!
fam van der Hart heeft 5 sterren!
* Mart 1 sms is genoeg..ik heb al 50x dezelfde gekregen! haha.
* Heej Martine is slush puppie sneeuw niet lekker dan?
* Oof niet jaloers zijn, leef je droom!
* Graag Bas!
* Cool Natas dat jij er ook bent!

  • 13 Maart 2005 - 08:50

    Mischa:

    He nissy,

    Ik zie dat je het naar je zin hebt. Dat is maar goed ook. Ik heb het druk gehad afgelopen week.
    gister bij mike, liv en lil wezen eten.
    Dat was erg gezellig, je krijgt de groetjes. Liv is erg stout, maar wel een moppie, ze is een stuk groter als vorige keer, wat gaat dat snel.
    Jammer van de foto's, lukt het niet om ze naar die site te sturen of heb je er geen zin in? Nou veel plezier nog die laatste dagen in Randwick.
    ik spreek je wel weer.

  • 13 Maart 2005 - 09:17

    Edwin:

    He nissy,
    Ben blij dat je het zo naar je zin heb maar daar was ik ook niet bang voor.
    Niet lekker dus die grasshot ik heb hier wat lekkerdes heb nog steeds die fles wodka+ voor je, na ja als je terug ben.Maak er nog een hele leuke tijd van maar dat zal wel lukken en ik lees en reageer weer. Nog ff een nieuwtje je zal het niet geloven maar ik ben gestopt met roken en blowen. Nou heel veel plezier nogmaals.

  • 13 Maart 2005 - 10:50

    Anet En Fam.:

    hallo niske, wat heb je al een hoop gedaan in zo'n korte tijd! wij lezen het met veel plezier en, inderdaad, sydney is echt een stad waar je zeker nog eens terug wilt komen maar daar heb je je hele leven nog de tijd voor. hoe is de temperatuur daar, de ergste hitte al voorbij? blijf schrijven want we vinden het hartstikke leuk om jou zo te volgen op je wereldreis! groetjes van iedereen.

  • 13 Maart 2005 - 12:25

    Kelly:

    He Nis!!
    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!!! Ik ben gisteren terug gekomen van mijn wintersport. Was ook erg leuk. Morgen weer werken. Beetje jammer. Nou tot snel weer! Heel veel plezier!!! Kus

  • 13 Maart 2005 - 13:06

    Ofira:

    Wat klinkt dat allemaal weer ontzettend gaaf! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! En je hebt gelijk; sommige dromen kunnen uitkomen, maar ik moet eerst nog 2 jaar studeren, en dan....

  • 13 Maart 2005 - 14:18

    Saskia:

    Ha die Nis! Ik ben een beetje bij je geweest gisteren in een Australische pub waar ik veel mensen uit Sydney heb gesproken. Leuk! Je mist hier niets, de sneeuw is weg, het regent en het is koud. Wordt lekker bruin aan het strand en pas op voor de haaien! Dooooeeeeiiiii! Sassie

  • 13 Maart 2005 - 17:08

    Bonnie:

    Heey Niske=) hoe is het met je? hier goed hoor wel koud AAAA IK HEB ZIN IN ZOMER..jij hebt lekekr zonnetje=) veeel plezier xxxxx bonnie je nichtje=)

  • 13 Maart 2005 - 17:27

    Marijke:

    Lieve N=ke,

    En dit was nog maar het begin!
    Hoe bruin ben je al of doe je het daar net als de Aussies wat rustiger aan? Heb je je onder een zonnepetje en zonnebril onherkenbaar vermomd?
    Prent het goede Sydney- gevoel in je hart en neem afscheid met "tot ziens" en ga weer verder met het volgende hoofdstuk.
    Goede vlucht en tot de volgende x.
    Liefs, XXXXXMAMAXXXXX

  • 13 Maart 2005 - 19:31

    Xandra Henk NIls:

    He Niske
    Leuk om jouw verhalen te lezen, jammer dat we nog geen foto's kunnen bekijken....Nils vraagt vaak of je al weer iets hebt geschreven, morgen mag hij het lezen want hij slaapt nu lekker. Geniet volop ...kus van ons.

  • 14 Maart 2005 - 07:16

    Monique:

    Grasshot niet lekker? Zat geen alcohol in zeker.. Jammer van de foto's! Heb geen keelontsteking gehad, maar ben toch niet gegaan.. Tja, je kent me.. Veel plezier nog de laatste dagjes in Randwick, Nieuw Zeeland zal vast net zo leuk worden! X Mo

  • 14 Maart 2005 - 11:39

    Martine:

    Nou Nissy, je maakt me wel jaloers met je bezoek aan het Sydney Opra House. Is op zich niet zo bijzonder, je kan het ook op plaatjes zien, maar nu kan ik me tenminste een voorstelling maken van waar je bent. Echt, ik zie het helemaal voor me: Nissy terwijl ze langs het Opra House loopt... Dat wil ik ook wel! Maar goed, het leven is soms niet helemaal eerlijk: ik zit hier en jij zit daar...
    Groetjes en maak er een gave tijd van! (lukt wel!

  • 14 Maart 2005 - 13:26

    PaPa:

    Hallo Niske

    Volgens mij ben je in Sydney goed gelanceerd voor het vervolg van je reis.
    De Kiwi’s hangen in NZ allemaal in de boom om door jouw geplukt te worden.
    Probeer ergens op een mooie plek een weekje te werken of zo.
    Als dat niet lukt, dan maar niet.
    Fijn dat je Robert en Anna, Simon en Mine, Carol en Peter, Ilse en Ilonka in Sydney allemaal gezien hebt.
    Neem die fijne herinneringen mee in je rugzak.

    PaPa.

  • 14 Maart 2005 - 20:56

    Bas:

    heb je nummer door gegeven aan mijn zus, neemt contact met je op! doe haar de groeten als je haar ziet van mij kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Niger, Niamey

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 143947

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: