De dag dat het ophield met regenen.. - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu De dag dat het ophield met regenen.. - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

De dag dat het ophield met regenen..

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

24 Januari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca



Zijn mijn ouders een week op bezoek geweest! Ze hadden veel geluk want de hele week heeft de zon geschenen! Dat is voor het eerst sinds ik hier ben! Ze geloven er vast nix van dat ik steeds zeg hoe slecht het weer hier is maja...zo schijnen somige mensen ook nog steeds niet te geloven dat ik gestopt ben met roken en dus ook echt niet rooook!! Mijn ouders hebben het weten te presteren om van ALLE hotels op Mallorca juist het hotel naast ons appartement uit te zoeken! Met ipv volop zeezicht, zicht op onze voordeur!! hahaha
Het was een leuk hotel op dezelfde heuvel, recht achter het paleis van de koning! Door het redelijke weer hebben we (soms TE) veel kunnen ondernemen, meestal helaas zonder Daniel omdat hij moet werken maar daarnaast ook leren! (Hij heeft begin feb een heel belangrijk examen!) We hebben heeeerlijk ooooveral op het eiland leuke terrasjes opgezocht waar we lekker wat tappa’s konden eten of gewoon Cappuccinotjes drinken. Heerlijk uit eten geweest in verschillende favo restaurantjes waarbij jullie Daniel gelukkig ook weer wat beter leren kennen! Ik heb mijn mooiste plekken op het eiland laten zien, maar we hebben ook mooie nieuwe plekken gevonden! Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze een zeeeer uitgebreide toer op een van de meest luxe jachten ter wereld hebben gehad van hun schoonzoon!!! Volgens mij is bij mn ouders het beeld van Mallorca toch wel een beetje bijgesteld nu... Niet alleen meer Mallorca van de dronken duitsers, maar ook van de mooie landschappen, kleine gezellige dorpjes, haventjes met enorme luxe jachten, mooie oude stad en lekkere hapjes! (toch??!!) Het was goed om jullie een week te zien, wie weet waar en wanneer de volgende keer is! Of wie de volgende is die op bezoek komt!?
Nou nou???

Het weer lijkt hier inderdaad aan de beterende hand...
Ookal heeft het de dag dat jullie vlogen aan 1 stuk door gehoost, de dag van San Sebastia waarop iedereen vlees en drank meeneemt de oude binnenstad in en op 1 van de honderden BBQ’s kwakt in de hoop dat het er nog ligt tegen de tijd dat het gaar is in de regen! De dag dat ik under my umbrellatje in een 250.000 man tellend publiek naar Spaanse folklore muziekies stond te luister en vooral de cultuur (BBQ lucht) heb opgesnoven! Vandaag en gister kwam er een storm/orkaan over die van alles en nog wat verwoest, (in de krant al 5 doden wat natuurlijk verschrikkelijk is..) maar de 14 meter hoge golven zijn wel geweldig voor de surfers!!! Blijkt toch ineens dat ik hooguit 5 min bij het strand vandaan woon waar wat werd afgesurft deze dagen!!! Heeeeel gaaf om te zien! (En nee niet voor mij, dan staan er morgen hoogst waarschijnlijk 6 in de krant!) De lijnen waarmee de Predator vast zit zijn zelfs gebroken, waardoor er veel te vroeg in de ochtend werd gebelt of Daniel ff kon helpen op de boot ...grrrr Vanacht hadden we toch al amper geslapen aangezien er 170km per uur wind op onze raampies staat! Best eng als de tuinstoelen en noem het maar op om je oren vliegen!
Maar volgens mij zwakt de storm nu eindelijk wat af en dan kunnen we ff een gezellig borreltje doen in de stad!
Het is heerlijk dat de temperatuur nu ook wat omhoog gaat, dan kan mn winterjas tenminste weer de kast in! (ennuhhh dan kan ik heeeel aso lekker in 1 van de 2 zwembaden die bij ons appartementje horen!;)) Morgen is er een groot surprise feest (met braaaai natuurlijk!) georganiseerd voor de jarige Tarrin die 31 wordt...maahaar stiekum ook voor mijn Daniel die 28 wordt dinsdag! Er wordt een lekkere cheesecake voor hem gemaakt en de BBQ staat de hele dag aan! Zin in!
Hij vast ook als hij het wist hahaha.

Ik wens iedereen een fijn weekend, wintersport, avond, werkweek enz.
Wie weet tot snel??!!
En hoop dat het goed gaat met jullie!
Ik zie het hieronder wel!!!
Grtjs Nisssss


  • 25 Januari 2009 - 12:58

    MM:

    Dag schatje,
    We hadden zeker wat gelukjes verdiend met jou en Daniel erbij?? Ik geloof niet dat wij het ooit over dronken Duitsers op Mallorca gehad hebben, kom nou, onze beste klanten en jouw liefje zouden we tekort doen. Mallorca heeft heel wat te bieden, we hebben veel gedaan en gezien maar lang niet alles, dus wie weet. Voor vrienden en vriendinnen ook een aanrader en we hebben het adres van het hotel nog hoor!
    Nina, veel plezier op de surprise party en alvast een dikke zoen via jou voor Daniel op dinsdag.
    Liefs en tot skyps
    MM
    XXX

  • 26 Januari 2009 - 13:36

    Ernst:

    he andere wereldreiziger..hier regent het ook.maar dat zijn harde tropiche buien.en dan zit je 10 min later ook gewoon weer op het strand..goed om te horen dat het bij jouw ook goed gaat.ik ga over 3 weken naar curacao verhuizen.vanwege een nieuwe baan en me vriendinnetje..ga wel gelijk me spaans leren daar..

    groet aan daniel en feliciteer hem gelijk ff

    gr ernst

  • 27 Februari 2009 - 10:40

    Hey Nissy!:

    Hoe staat het leven ervoor?
    Groetjes! Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 143929

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: