Feliz Navidad Y un Prospero Anjo - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Feliz Navidad Y un Prospero Anjo - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad Y un Prospero Anjo

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

20 December 2008 | Spanje, Palma de Mallorca

Dag lieve iedereen!

Ten 1e ONWIJS BEDANKT voor alle lieve reacties op mn vorige verhaaltjes.
Echt waar het blijft super leuk om die te lezen!

Iedereen die mij goed kent weet dat ik niet echt wat met de kerst heb..
Het elk jaar op juist die dagen gezellig met elkaar MOETEN zijn vind ik niet leuk..
Dat kan ook op andere dagen!
Ik heb er ook niet echt wat tegen hoor!!
Want het zijn natuurlijk voornamelijk dagen waarop veel gegeten en gedronken wordt, gezellig met vrienden en familie.

Kerst heb ik natuurlijk vooral met de Haremakertjes gevierd.
Gezellig Gourmetten!
Later ook elk jaar een avond vrienden kerst schrans, drink, pakjes, spelletjes, dans, lol en gekheid op stokjes festijn!
Daarnaast heel veel kerstnachten in Joppe, Praam of waar dan ook!
(met natuurlijk de nodige katers achteraf!)
En jaja, zelfs een aantal in de kerk!

Ook was er een kerst waar Sas en Oof bij zijn geweest...in Chili (Zuid-Amerika)
Bij een hele lieve familie hebben Loes en ik toen de kerst gevierd.
Aan nix ontbrak het ons behalve de Spaanse taal dan!
Best gek om in die hitte met constant spaanse feliz navidad liedjes en toch overal (nep) kerstmannen KERST te vieren!
In Chili ontmoette ik mensen uit alle uithoeken van de wereld..
Ik doel vooral op de uithoek waar ik helemaal verzot op ben en dat is zoals jullie allemaal weten Tahiti!
Deze met schelpen en bloemetjes behangen mensen lieten mij foto's zien van waar ze woonden terwijl ik de foto's van ons (mooie) Aalsmeer liet zien!
Ik was verkocht!
Het heeft dan even mogen duren, maar 8 lange jaren later was IK toch echt kerst aan het vieren op Tahiti! (om nog preciezer te zijn, op een klein eilandje naast Huahine!)
Met zelfgevangen vissen en zebra kreeften op de bbq, en bergen en bergen olijven!
Whoeeehoeee dreams do come true!!
De Tahiti droom blijft, daar zou ik elk jaar wel een keer heen willen... Zucht...
1 van mijn oude verhalen heet "Nieuwe dromen bedenken.."
En die had ik stiekum wel hoor..
Heel saaaaaai!!!!
Ik wilde ook gewoon iemand tegen komen om heeeeeeeeel verschrikkelijk gelukkig mee te zijn!
Misschien zoetsappig, maar net zoals MIJN ouders!
Ik moet zeggen dat die het heel goed hebben gedaan!
Na al die jaren die heus niet altijd makkelijk waren zijn ze nog steeds bij elkaar!
(Ik noem vervelende ziektes en verschrikkelijke rot pubers!)
EN ze zijn dol gelukkig samen!
Dat hoor je tegenwoordig niet veel meer!
Begin dit jaar kwam ik die DROOMvent tegen!
Hij vult mij in alles aan en is liever dan lief! (dan lieverde aaaaaller liefste!)
Ik denk niet dat er veel mensen zo goed bij elkaar passen als hij en ik, naja misschien mijn ouders dan!
Ik heb dit jaar ook echt zin om de kerst te vieren!

Ik zal jullie allemaal ontzettend missen, maar zoals ik al zei zou het ALTIJD zoals kerst moeten of kunnen zijn!
Dus de volgende keer als wij in Nederland zijn of jullie hier bij ons vieren we gewoon weer iets gezellig kersterigs!

Aangezien wij maandag naar San Sebastian vliegen en pas NA Oud & Nieuw (in Nice) weer terug in Palma zijn wil ik bij deze alvast IEDEREEN een heeeeeeeeeele fijne en net zo gelukkige kerst wensen als de mijnes!

Mocht de kerst een klein beetje tegenvallen in de liefde..dan gaan we in de herkansing voor het nieuwe jaar!
Want ik wens al mijn vriendjes en vriendinnetjes een heel GELUKKIG nieuw jaar toe!
Mijn familie (die dus heel gelukkig is) wil ik vooral een heel veel GEZONDER nieuwjaar toewensen!
Dat hebben wij nou ook eindelijk wel eens verdiend!

HEEL VEEL LIEFS VAN NISKE EN DANIEL
!!!May all your dreams come true!!!



p.s. Doe lekker gek met de laatste werkdag!!!!!!
IK WIL ER FOTO'S VAN!
p.s.2 Roddels???!!!
p.s.3 Be carefull with the fireworks!
p.s.4 Let VOORAL NIET op de lijn de komende 2 weken!
p.s.5 Ik mis jullie toch af en toe wel een heeeel klein beetje hoor!






p.s.6
Last but deffinately not least...ik hoop dat er niemand ongelukkig is geworden door mijn hartstikke gelukkige verhaaltje, want zooooooooo bedoel ik het natuurlijk niet!!!!!)


=X=










  • 20 December 2008 - 22:21

    MM:

    Nou schatje,
    Ik zit te blozen van al je complimentjes, dankjewel.
    Je bent voor je geluk gegaan en ik hoop dat je het vast kan houden, er blijft werk aan de winkel dus doe je best.
    Goed voorbeeld doet goed volgen, toch?
    Hele fijne kersttijd met Daniel, Enjoy.
    Liefs,
    MM
    XXX


  • 20 December 2008 - 22:28

    PP:

    Hou vast

  • 20 December 2008 - 23:09

    Vanessa:

    Wat een mooi verhaal weer! Fijn he helemaal in love zijn! :-)
    Nou Nissy geniet extra lekker van de kerstdagen en de dagen erna. Laatste werkdag gaat het niet helemaal worden ben ik bang, want dat is dit jaar in 2 dagen verdeeld. Joppe en de praam maandag en op dinsadg de rest. Een rare laatste werkdag dus. Maar we gaan zeker een borreltje op je nemen!!
    Ik kijk nog even of ik je kan contacten voor het nieuwe jaar, anders moet je wel heel lang wachten op alle roddels, hihi.
    Nou dikke kus en de groetjes aan je aaaaaaller liefste!
    Fijne dagen samen...

  • 21 December 2008 - 08:49

    Snotje:

    Nisky jij ook fijne dagen! Geniet van je mannetje en een dikke kus!

  • 21 December 2008 - 10:41

    Ofira:

    Kerst in Chili was inderdaad echt een super-ervaring! Leuk om weer aan herinnerd te worden. En mijn afgelopen 'kersten' zaten wat betreft de liefde ook helemaal goed, en deze dus ook weer. Zo fijn voor je dat dit nu bij jou ook het geval is. Geniet er van en ook de beste (geluks- en gezondheidwensen) voor 2009!
    Liefs, Ofira

  • 21 December 2008 - 11:57

    Til Rademakers:

    Lieve Niske,
    Als jij niet meer weet welk beroep je zou moeten kiezen zou ik zeggen: word schrijfster!
    Je mailtjes zijn juweeltjes om te lezen, ga zo door.Je laatste is een verdiende opsteker voor je ouders en dat zullen ze erg waarderen.
    Hier alles goed, ik ben nog steeds actief op de sportschool,ze missen je daar wel hoor.
    Mathijs komt de 24e dec over uit Canada en viert de kerst en oud- en nieuw bij ons, dus de ene gaat en de andere komt, maar ja, we hebben hem dan oook 7 maanden niet gezien, dus het werd weer eens tijd.
    Hij blijft 3 weken en dan komt helaas weer het onvermijdelijke afscheid. Daar ben ik nog steeds niet aan gewend, aan afscheid nemen. We wensen jou met je grote liefde gezellige en warme kerstdagen en heel veel geluk in 2009 en daarna ook natuurlijk.

    Liefs van Til en Bert




  • 21 December 2008 - 12:06

    Natalie:

    Aaaahhhhhhhh, je hebt het verdient! En hoe jullie de kerst ook doorbrengen, ik ben het met je eens hoor. Het hoort eigenlijk altijd een beetje kerst te zijn. Maar het extra eten en drinken natuurlijk blijft leuk. Hoef je niet te wachten totdat er ergens de 4 in de klok is hahaha. Geen roddels mopskie, helaas, mijn leven is momenteel niet egt heul spannend. Maar de kerst wordt leuk! Met de fam en de vrienden, just like it should be. Jullie ook hele fijne soort van kerst he!

    Luf joe en een dikke kus ook voor Daniel!

  • 21 December 2008 - 14:53

    Burn:

    Nissy, wat ben je ook een poepie! Wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar toe!

    Geniet van alles!

    Thnx voor je berichtje op hyves.

    XXX Burn!


  • 21 December 2008 - 17:12

    Belinda:

    Lieve nis en daniel,
    Jullie ook hele fijne dagen. geniet ervan en we drinken op een afstand een borrel op elkaar!!

    Dikke kus

  • 21 December 2008 - 20:55

    Helen:

    Als het aan de naam ligt komt het zeker helemaal goed, dit wordt onze 15de kerst echt samen...Hihihihih....Fijne kerst een super 2009 en een Big Bizou voor jou en Daniel...

  • 22 December 2008 - 12:17

    Eef:

    Die Niske... zit je lekker op Mallorca! De foto`s zeggen al genoeg heerlijk hoor! Hele Fijne Feestdagen!!!

    Liefs Eef

  • 22 December 2008 - 20:19

    Linda & Lex:

    Lieve Nissy,

    Als jij gelukkig bent moet je dit juist de hele wereld laten zien en laten horen!!En voor ieder ander zal diezelfde tijd ook komen, soms wat later en soms wat eerder (hihi Ik dus, ook alweer ruim 10 jaar happy met mijn mannetje) Geniet ervan.
    Hele fijne dagen en tot volgend jaar. Wanneer wij hier het vuurwerk bekijk zal ik aan jullie denken.
    Kuz Lin.

  • 23 December 2008 - 09:39

    Monique:

    He Nissy, fijn om te lezen dat jij het eindelijk helemaal gevonden hebt! Je hebt het verdient! Blijf ervan genieten. Fijne dagen samen. xxmo

    P.S. Waar blijft jullie adres nou?!?

  • 28 December 2008 - 13:29

    Professor Pollewop:

    2008... Não importa quão difícil algumas situações podem parecer, não duvide do seu potencial, continue confiante e vá em frente!
    Explore e expanda seus talentos em 2009..!


  • 03 Januari 2009 - 12:40

    Sas:

    Hey Nis en Daniel, gelukkig nieuwjaar!Hebben jullie nog oliebollen kunnen bemachtigen?? Tot het volgende verhaal! X uit Aalsmeer waar de Ringvaart nu ook dicht ligt!

  • 03 Januari 2009 - 19:58

    Vanes:

    Hey Nis,

    Leuke foto's maar ik had wel even beter je schoonfamilie willen zien, natuurlijk!!
    En ik wil ook een bewijs foto zien van die dikke .... (je weet wel als je stopt met roken, haha) Nee hoor, haha. Kus kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 143935

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: