Alleen.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Alleen.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Alleen....

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

15 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik ben nu net anderhalf uur geleden aangekomen in Auckland, New Zealand en ga hier denk ik een paar dagen verblijven.
Gezellig tussen de kiwi's en de Maori's
(die eigenlijk gewoon Polinesiers zijn van de rest van de eilanden die in de planning staan)
Ik vindt het nu al geweldig!
De mensen op het vliegveld waren zo aardig.
En ik had de gekste busschauffeur ooit!
Heel onaardig tegen oude mensen?!mafketel.

Het is vandaag ongeveer 10 graden warmer als dat ik had gedacht in Nieuw Zeeland..!
En daar kan ik absoluut niet mee zitten!
Ik weet niet of het normaal is of dat het zo blijft, laten we het hopen.
27 graden is echt ideaal!

Ilonka en Ilse zijn met me meegelopen op het vliegveld tot ze echt niet meer verder mochten, dat was heel lief van ze.
Ik zal ze wel een btje missen.
Ilonka twijfelt of ze me nog een weekje ofzo op komt zoeken in NZ, dat zou ik heel leuk vinden.
We zijn met zijn 3tjes uitgeweest in de slechtste buurt van Sydney
(die eigenlijk heel veilig is door alle politie die er rondloopt)
Maar ik ben wel wat gewend hoor omdat ik normaal in Amsterdam uitga, het stelde helemaal nix voor, heel suf en saai..
Voor het uitgaan moet je zeker niet naar Sydney..Maar gelukkig waren i en i gezellig.
Wat wel heel grappig was, was dat iemand het brand alarm had aangezet.
En maar loeien en loeien!!
Iedereen bleef gewoon staan!
Bleek dat het elke 2 weken wel gebeurde..
Helemaal geen aanslag van Osama.(gelukkig)

Ik zat in het vliegveld naast een heel aardig
meisje, die ik misschien verder op in de week op ga zoeken.
Ze had de zelfde dingen in haar hoofd om te gaan doen als ik.(Alleen huurt zij een auto!)
Ik ga dan naar The Bay of Islands.

Who knows!? en in elk geval...
NO WORRIES!!
meer als ik echt wat heb meegemaakt.
(niet zo snel misschien..)


**p.s.Iedereen die ze kennen de grtjs van Ilse en Ilonka!
*Kom op oma, U kunt ook tikken!
*Nee Sjaakie helaas!
*Mo en Mis ik ben goudbruin met een rood randje, en doe maar weer een rondje grtjs terug dan!
*heej kokkie, we hadden kunnen weten dat gras niet goed voor je is!
*Sas Studeren in SYDNEY!!
*Heeel leuk neven en nichten!!
*Saar, knuffel terug, en gewoon doen!
*Seef,hoe durft de Praam nu pas een beach feestje te geven! Pas als ik weg ben!
*Martine, bij the Oprera house waren rare winden, en ik had een rokje aan....
*He Bas, kent ze me? Waar zit ze?
Wel heel cool als dat wat wordt.
*I en Eef huizen al af?

  • 15 Maart 2005 - 06:55

    Nynke:

    He Niske!!
    Ben blij om te horen dat het allemaaal zo geweldig is!!! (krijg ook al zin om te gaan, maar moet toch eerst geld verdienen...) Ben erg blij voor je!!!
    Doe je wel voorzichtig met de kiwi's? (;))

  • 15 Maart 2005 - 07:16

    Sjaak De Draak:

    Hee niske,
    Dope man weg uit oz, relax dat je het zo naar je zin had, maar besef wel oz heeft veel meer dan alleen sydney he, goed dat je mensen leert kennen die auto gaan huren, autos zijn zo relax kan je in slapen, reizen en omkleden...zorg dat je dat grietje vind!! vind je het eigenlijk allemaal niet meer eng? Ik d8 die niske zit binnen twee weken weer in de bloemenstad, niks voor nis....

  • 15 Maart 2005 - 16:09

    Dennis:

    Hey nissy, sorry dat ik nog niks van me heb laten horen. Maar ik zat afgelopen week in oostenrijk, het was echt super en heb niks gebroken gelukkig. Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Ik krijg bijna de neiging ontslag te nemen en ook daarheen te komen. Het weer hier gaat me echt vervelen.
    Nog heel veel plezier en ik zal je site zeker blijven volgen.
    Groetjes

  • 15 Maart 2005 - 18:54

    Linda:

    Heerlijk hoor, fijn dat je het zo naar je zin heb, alweer een stapje dichterbij taiti !! ben benieuwd wat je hier allemaal gaat beleven. Ook leuk dat de avonturiers elkaar toch herkennen. Maarja daarvoor reis je ook naar de andere kant van de wereld. Is er net steeds reclame op tv zo van... ooit zou je dit eens allemaal moeten zien... en dan zie je dus landschappen die jij echt gaat zien en beleven. Krijg ik toch de kriebels hoor. Maar helaas een ticket zit er voor mij voorlopig niet in, dus dat wordt geen bezoekje aan je in deze komende maanden. hihi. Nou de zon schijnt al wat vaker en de camping gaat weer open in april. Misschien heb ik ook nog spannende verhalen voor jou uit Bloemendaal.haha. x x x linda

  • 15 Maart 2005 - 19:02

    Sas:

    Studeren in Sydney? Ik dacht meer aan Melbourne... moet je ook nog ff heen gaan dus! Haha! Fijn dat het zo 'smooth' verloopt, ik kijk alweer uit naar je volgende bericht! Groetjes! Saskia

  • 15 Maart 2005 - 23:01

    Oom Kees:

    Hallo Niske, jij bent nu in een mooi land waar wij ook eens waren 1 maand met een bustour vanaf Auckland via noordkaap en de westkust via Wellington naar het zuidereiland naar Christchurch en zo dwars over naar het zuiden
    Een verschrikkelijk mooi land met bijzondere natuur.
    geniet daar maar van.
    Groetjes uit Burgum

  • 16 Maart 2005 - 09:00

    Marijke:

    Lieve N=ke
    Goed te merken dat je op het Zuidelijk Halfrond zit met die heerlijke temperatuur maar als je af gaat zakken zal het wel een paar graadjes schelen.
    Ben benieuwd of je een busreis gaat doen om NZ te verkennen of met een auto gaat reizen.
    Veel plezier en liefs,
    XXXXXXXMamaXXXXXXX

  • 16 Maart 2005 - 10:17

    Seef:

    Dat beach feestje in de praam stelde niks voor vergeleken bij wat jij allemaal meemaakt hoor!! Volgend jaar is het weer, maar dan ben je er weer bij ( hoop ik, als je niet ineens besluit daar te blijven!) Ik wacht weer op je volgende avontuur!!
    X

  • 16 Maart 2005 - 10:19

    Bart:

    Hey m8, klinkt allemaal errug goed. Ik begin echt 'heimwee' te krijgen naar Australie, als ik dat zo allemaal lees. In ieder geval heel veel plezier in NZ! xxx Bart

  • 16 Maart 2005 - 18:48

    Martine:

    Niske, je denkt dat het bij jou warm is, nou, hier kunnen we er ook wat van! Toen je nog in Aalsmeeer was, liepen we in de sneeuw, maar nu... Het is hier wel 20 graden!
    Nog een vraag van mij: zijn die Ilse en Ilonka, Ilse Valkenburg en Ilonka Kunst? Als dat zo is doe ze dan maar de hartelijke groeten. Als ik ze niet ken hebben ze daar niks aan....
    Verder heel veel plezier tussen de Kiwis en Maoris!

  • 16 Maart 2005 - 19:47

    Janet En Rob:

    nu ben je officieel "tegenvoeter", ben heel nieuwsgierig hoe het jou daar vergaat en wat je zult beleven. nu vaar je echt op eigen kracht, wel spannend, maar leuk om te lezen dat er iedere keer weer nieuwe "kontakten" bijkomen.zou je eens op moeten schrijven? blijf schrijven, gr. janet.

  • 17 Maart 2005 - 12:48

    Fadol:

    Hallo Niske, wist je dat je nu precies aan de andere kant van de wereld zit? zeker naar het zuiderlijke eiland gaan, als je per boot vanaf Wellington naar Picton vaart........vergeet dan niet zeeziek pillen in te nemen!!! vergeet niet walvissen te gaan kijken in Kaikoura voordat je naar het MEKKA van NZ gaat.........Queenstown
    succes en veel plezier

  • 18 Maart 2005 - 09:04

    Oma:

    Lieve Niske,
    Blij te horen dat het goed met je gaat en ik volg je belevenissen. Doe voorzichtig, ik denk heel veel aan jou. Het allerbeste en heeeel veeeel kussen van Oma Jopie.
    XXXXXXXX Oma XXXXXXXX

  • 18 Maart 2005 - 10:08

    Lia En Ron:

    Hallo Niske
    Schitterend die reis die je voor ogen hebt. Kijk uit en geniet van al hetgeen je pad kruist.
    We volgen je.

    Limburgse groeten

    Lia en Ron

  • 18 Maart 2005 - 11:32

    Burn:

    Blij dat je het zo leuk hebt Nissy! Heel veel plezier daar en doe de groeten aan de kiwi's!!!
    Knuffel van Burn!

  • 18 Maart 2005 - 14:12

    Joop:

    Hey dame ik laat ook eff wat van mij horen! Nieuw zeeland al weer is toch zuid nederland?! Zit je gewoon iedereen gewoon in de maling te nemen met je ik ga ver weg!! :P Wel lekker heb je het als ik het allemaal zo lees. Geniet ervan owja de kleur was normaal vandaag en geen gekke dingen erin dan weet jij wel waar het over gaat!! ;) Dikke kus joop en ik zet snel weer wat op je site!

  • 20 Maart 2005 - 12:58

    Duco:

    Ha Niske, leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt. En dan moet het eigenlijk allemaal nog beginnen. Wellicht heb je het al gehoord maar Yvonne en ik hebben op 4 maart jl. een dochter gekregen. Zij heet Feline en maakt het goed. Al je (over heel veel maanden) terug bent moet je ons maar op komen zoeken! Veel plezier nog!!!

  • 20 Maart 2005 - 18:26

    Nynke En Ivar:

    He Niske, leuk dat het zo goed gaat, ik hoop voor je dat het een heel bijzondere en goede ervaring voor je wordt. Zijn er ok al aborigenal krullen in de maak?Als je begrijpt wat ik bedoel. Nynke heeft een vaste baan aangeboden gekregen bij haar stage adres en die heeft ze al aangenomen, dus als je heel ff geduld heb, we zijn al bijna onderweg, oh ja ze heeft ook de berlingo platgereden, nu krijg ik een nieuwe auto van de zaak. Dus echt een geluk bij een ongeluk, zij heeft trouwens niets en het was ook niet haar schuld(ook wel belangrijk om te weten.)Nou, nog heel veel plezier toegewenst en tot schrijvens.Groetjes I&N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 143957

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: