Sommige dromen komen uit!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu Sommige dromen komen uit!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Niske Haremaker - WaarBenJij.nu

Sommige dromen komen uit!!

Door: Niske Haremaker

Blijf op de hoogte en volg Niske

15 Januari 2005 | Nederland, Aalsmeer

HALLO ALLEMAAL!!
Als je het graag genoeg wil kunnen dromen
de waarheid worden.
Gelukkig ook in mijn geval...
Volgens mij weet iedereeen die deze site leest wel hoe graag ik deze reis wil maken.
Tot vervelens aan toe heb ik het over die eilandjes gehad die meestal niet eens op de kaart staan..
Tijdens mijn reis zullen jullie weten waar ze liggen en hoe gewelig ze zijn!!
(tenminste, dat hoop ik dan maar want het is heus niet alleen maar zonneschijn)

DIT IS MIJN REIS SCHEMA:
Ik ga 2 Maart vliegen van Schiphol naar Sydney met een tussenstop in Hongkong.
In Sydney blijf ik 2 weken, maar daar is ook wel genoeg te doen voor 2 weken..
Dan naar Auckland, het noorder eiland van Nieuw Zeeland.
Ik weet nog niet hoe, maar ik wil ook het zuidereiland zien.
Dus dat wordt met de trein, bus, of liften.
Dat laatste is ook erg normaal daar.
Ik had misschien ook wel willen werken, want ik ben er 1,5 maand maar daar doen ze erg moeilijk over.. Zo moeilijk dat je zelfs longfoto's moet laten maken!?
Dus ik denk niet dat dat iets wordt.
Dan vlieg ik van Auckland naar Fiji en daar kijk ik zo naar uit.
In Fiji blijf ik 2 maanden.
Daar verblijf ik voornamelijk op 1 van de 2 grootste eilanden, er zijn er ongeveer 330.
Ik land op Nadi airport en Nadi is meteen al de moeite waard om ff te blijven hangen.
Er zijn erg veel goedkope hostels tenmidden van een bruizende cultuur.
Ik wil ook zeker naar zo'n kleurrijk hindoe feest.
Het is ook nog eens vlakbij de mooiste surfsites,plekken om te duiken en hele mooie afgelegen eilandjes.(waaronder die van de 'blue lagoon'ja,ja daar is er ook 1)

Next is 1 maand Tonga en 1 maand Samoa.
2 super mooie eilanden met veel te zien.
Daar hebben ze nog maar net afgeleerd om elkaar op te eten.
Ook zijn ze gek op sumo worstelen tatoos en rugby. Maar ik kijk wel uit hoor...

En dannn...(tromgeroffel) TAHITI!!!!
Frans Polinesie met al zijn prachtige eilandjes. Ik ben van plan om naar Moorea,
Bora Bora,Rangiroa,Huahine,Tahaa te gaan.
Wat ik echt ga zien weet ik niet, want Polinesie is een beetje boel duur!
Absurd duur gewoon!!
Alles moet worden ingevlogen dus een hamburger kan zomaar $20 kosten.
Gelukkig hou ik al niet zo van hamburgers, maar wat wel goedkoop is is vis en hoe hard ik ook probeer dat lust ik ook al niet..
(wedden dat als ik terug ben ik wel vis lust)
Ik ga die maanden daar lekker camperen en zelf koken om de prijs te drukken.
Dat wordt nog wat..

En dan terug naar huis met een tussenstop in LA, daar heb ik week van gemaakt zodat ik vast kan uithuilen dat het alweer over is.
(Tegen die tijd kan ik vast zo goed surfen dat ik de show steel in Hollywood..Gelukkig is dat geen droom van me. Ha,Ha!)
Na die week ga ik als een Sinterklaas kadootje naar huis op 5 december.

Ik zal ook maar vast zeggen dat computers mij haten en ik hun ook.
(Het plaatsen van dit bericht is nu ook al
4 x fout gegaan.)
Ik wil jullie ook echt niet vervelen, of mezelf, door uren achter de computer te zitten en saaie berichten te schrijven.
Maar...Voor degene die mij willen volgen is dit DE manier!!!
Het lijkt me helemaal geweldig om van jullie leuke reacties terug te krijgen!
Want ik ga jullie echt wel missen....
(De een veel meer dan de ander natuurlijk, maar diegene weten dat ook wel. Toch??)

Maar deze maand ga ik nog van jullie genieten! Grtjs NISSY

  • 15 Januari 2005 - 18:49

    Linda:

    Ik ben heel blij voor je, het is mooi te zien dat een jonge meid er voor gaat haar dromen werkelijkheid te laten worden. Veel plezier met de verdere voorbereidingen.

  • 17 Januari 2005 - 12:12

    Mischa:

    Ook ik ben blij voor je, ik vind het heel knap en moedig dat je dit gaat doen. Ik weet ook zeker dat het heel goed voor je zal zijn.

  • 17 Januari 2005 - 14:47

    Monique:

    Lieve Nissy,
    Ik ben blij te lezen dat je ervoor gaat zorgen dat je dromen over die kleine onvindbare eilandjes uit zullen gaan komen! Ik weet zeker dat je een onwijs leuke tijd zal hebben, geniet ervan!! Wat een reis, hé, om jaloers van te worden. Ik zal je vanuit het koude en saaie Nederland blijven volgen en zal je ook erg gaan missen...

  • 19 Januari 2005 - 10:10

    Sjaak De Draak:

    Nis, dikke sjit man, leuk reisschemaatje ook. Echt supervet man, kom je nog wel een keer afscheid nemen van de Pleinboys, dan zorg ik ff voor een passend kadootje..

  • 21 Januari 2005 - 10:43

    Sarah:

    al een aantal jaar hoor ik bijna alleen maar het woord tahiti! en nu het mooie bericht dat het eindelijk gaat gebeuren. vind het echt super voor je dat je gaat. ga je zeker volgen op je site. go girl!!!

  • 29 Januari 2005 - 02:12

    Fr@nk:

    Hé Nissy, heb je site toch gevonden. Vind dat je helemaal gelijk hebt en de reis van je dromen gewoon maakt. Ik heb ook 't idee om nog een keer die kant op te gaan maar voorlopig zie ik alleen maar werk. Maar 't gaat er zeker van komen (net al jij doet). Hoop dat ik dan een beetje van jouw ervaring kan leren.
    Groetjes,
    Frank

  • 31 Januari 2005 - 08:56

    Saskia:

    Ik net terug, jij gaat weg. Wel gek hoor, ik weet precies hoe je je voelt..! Heel veel succes met de voorbereidingen; prikken halen, spullen aanschaffen, verzekeringen regelen. Voor mij was dat de duurste periode, maarja, ik ging ook niet naar de Polinesiese eilanden, haha! Geniet geniet, maar voordat ik je gedag zeg zal ik je vanavond nog een paar tips geven voor tijdens het reizen. Neem je notitieblok maar mee :) Tot snel! Sassie

  • 31 Januari 2005 - 15:41

    Ofira:

    Klinkt echt supergaaf!! Al weer iemand om jaloers op te zijn! Mijn wereldreis blijft helaas voorlopig nog een droom..
    Geniet er van!!
    Liefs

  • 01 Februari 2005 - 08:29

    Martine:

    He, was ik bijna vergeten om te kijken, maarja ik vergeet ook alles! Maar over je reisplan: geweldig gewoon! Ik weet dat je het je hele leven al over Tahiti hebt, maar ik had niet gedacht dat je het ook nog eens zou doen. Echt STOER! Ik wens je nog veel succes met de voorbereidingen, en we spreken gewoon gezellig nog een X af! Liefs, Martine

  • 02 Februari 2005 - 09:27

    Nynke En Ivar:

    Lieve Niske,
    Wij zin erg blij voor je dat je nu eindelijk de stap van je leven hebt gezet en ook daadwerkelijk gaat!!! We hopen dat je een leuke tijd zult hebben en dat je dingen mee zult maken waar anderen inderdaat alleen maar over kunnen dromen!! Doe voorzichtig, geniet en kijk uit voor kleine zwarte babytjes met krulletjes!!!!(ha, ha ;) )
    Dikke zoen Ivar en Nynke

  • 02 Februari 2005 - 11:32

    Peter Riepma.:

    Veel succes met je reis. Michiel is nu vandaag de 2e feb. in Australie.
    Hij gaat 2 mnd. naar New Zeeland, daar tref je hem dan denk ik. Veel plezier en goede reis.

  • 02 Februari 2005 - 12:23

    Karin:

    Wow, eindelijk worden je verhalen dan waar... Ben erg nieuwschierig naar die kleine eilandjes van je!
    Have fun, en geniet ervan zoveel je kunt!
    Ciao!
    Karin

  • 03 Februari 2005 - 10:00

    Marijke:

    Lieve Niske,
    Al je dromen zijn opeens plannen geworden de avonturen van je gedachten zijn gerijpt in de tijd. De tijd die nodig was om dit werkelijk te gaan doen.
    GEWELDIG GOED dat je de stoute schoenen aantrekt en nieuwe wegen zal bewandelen. Ben blij dat we in de computer tijd leven zodat we zoveel mogelijk je avonturen kunnen meebeleven via deze site.
    Geniet dan geniet ik mee.
    Een goede, geweldige reis.
    Mama

  • 03 Februari 2005 - 19:51

    Ellen:

    heel erg goed vab je hoor, volgens mij kom je als herboren terug. heb je nog een kofferlabeltje met een gewicht van 75 kg nodig? Liefs Ellen

  • 08 Februari 2005 - 17:16

    Ilonka:

    Hai Nissy, wauw wat stoer dat je gaat! Als ik de naam Tahiti hoorde dacht ik inderdaad automatisch aan jou! Echt cool dat je nu echt gaat! En wat misschien wel leuk is, ik zit vanaf 8 maart ook in sydney(ilsie opzoeken) dus misschien kunnen we dan ff 'meeten'. Lijkt mij in elk geval onwijs leuk. Nou heel veel plezier!!!

  • 13 Februari 2005 - 23:11

    ??????:

    Lieve Niske,

    Leven is mooi,
    leven is fijn.
    Soms is het leuk,
    soms doet het pijn.
    Leef je droom lekker na,
    ik ben blij dat ik niet in de weg sta.
    Ik wens je een fijne reis,
    geniet van het paradijs.

  • 21 Februari 2005 - 14:39

    Seef:

    Hey nissy, oooh ik ben jaloers!! Wat gaat dat een mooie reis worden, en helemaal als je er al zo lang van droomt!! Nis, echt super veel plezier, geniet ervan en zorg dat dit de allemooiste tijd van je leven wordt! Ik ga de reis stiekem een beetje meereizen door jou verhalen te lezen! Liefs, seef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

Important update!

03 Mei 2011

At Last

03 Januari 2010

TEgek maar wel TEvreden!

18 Juni 2009

Lifestyle of the rich and famous..and me

14 Mei 2009

MALLORCA VERSUS NICE
Niske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 671
Totaal aantal bezoekers 143957

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: